Tuesday, July 14, 2009

:.~lagu bes.. PERCAYA DIRIKU ~.:

Wiken aritu aku lepak umah, layan cte Gol&Gincu 2.. mmg bes.. aku ske cte tu.. pastu dlm syok2 tgk tdgr r ade lagu bes.. dlm keadaan skg ni, lagu ni mmg seswai sgt utk aku.. kre skg ni, lagu tema idup aku di pagi ari r.. So, kt cni aku share ngn korg lagu nye eak.. have fun..

dalam kegelapan gerhana menimpaku
ku berseorangan melayani laut yang pilu
menanti detik indah yang ku pastikan kubah
waktu ku menuju ke arah yang bahagia kerna kulupakan kisah dusta...
chorus *ku percaya diriku tentukan demi masa depan
ku percaya hatiku sendiri...ooo
ku percaya diriku walaupun adanya cabaran
ku percaya hatiku sendiri...yeah..yeah.......
dalam kesesakan dan kesuntukan masa
ku hadapi rintangan barulah ku cari jawapan
agar ke ini demi mengejar mimpi demi cita
usah ku berlawan namun ku melepaskan kerna ini hanya kisah dusta...
chorus4x
bY: eLLA..

No comments:

Post a Comment