Wednesday, September 16, 2009

:. ~ A I D I L F I T R I ~ .:


Salam & hallu....

Hoyeh!!!!!!! arini las kije.. esok dh mula cuti raye sampai r senin pas raye.. syok nye cuti... Skg ni aku dh mula terbayang2 rendang n lemang kt ats meja di dapur umah mak ku.. sedapnyer.........

K r, memandangkan aku x kan apdet blog ni during cuti raye, aku nk wish kt sme kawan2 yg bace blog ni, n sme umat islam yg bakal menyambut aidilfitri ni,


"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR N BATIN".. halalkan makan minum, kalu ade terkasar bahasa n terumpat, terkutuk, or ape2 r yg menyakitkn hati, aku dengan ini menyusun sepuloh jari memohon maaf..


Sape2 nk buat open house, jgn lpe jemput aku k.. korg juga di jemput beraya ke rumah aku.. silekan.. tp yg ptg sblm dtg inpom dulu..


k r, jpe di lain hari... xoxo.. daa...


p/s: jgn men mercun tau.. =) happy nk sambut raye, tp =( sedey nk tgalkan ramadhan.. doakan aku slamat perjalanan blik kg k..

3 comments:

  1. selamat hari raya & maaf zahir je..batin xde kan? hehe..drive safe eh..:) kem slm kt mak awak..

    ReplyDelete
  2. insyallah.. akk pun, kem salam kt famili.. nk2 lg cik joyah (wanie).. n x lpe en. lebah..
    selamat hari raya jgak.. maaf zahir.. batin tu.. dlm ati r kot.. btw, 0-0.. xoxo

    ReplyDelete