Monday, November 30, 2009

:.~ xtvt raya aji~.:


HALUUU...

Salam... x terlewat rasenye aku nk ucapkan selamat ari raya aidil adha kpd sume pembaca blog ni (ade ke??) huhuhu.. Amcm raye? utk aku, juz bese2 jek.. tp blik kali ni mmg xde rehat lansung, blik kamis, smpai umah, sempat makan, then mak aku ajak g soping kt pekan Raub.. Mula2 xnk g, tp ble pk kan blik, jln yg agak byk kete tu, aku pun temankan r mak aku.. aku xnk nyesal di kemudian hari jek.. sempat r aku sambar sepasang kebaya putih.. hihihi..

Jumaat = ari raye.. dh r umh blackout, xde air lak tu, mmg sengal r.. bosan giler.. dok borak2 ngn mak aku

Mak : Ana, kalu xde api gak mlm ni, kte g umah mak ngah r.. layan nur kasih kt sana, abis nur kasih bru blik..
Aku: ley gak, tp sampai kol 10 r mak, ley ke..
Mak: ley jek.. ape2 demi Nur kasih..
(begitu r keadaan makku bile di landa demam Nurkasih)
Tp, alhamdulillah r, pas asar letrik dh ade... trus ktorg siap2 nk g umh mak ngah, ley tgk nurkasih kt umah jek.. xyh tgk kt umah org, bkn ape, x selesa wey.. nk golek2 cm ayam golek.. segan den.. dr umah mak ngah, ktorg g umah tok lak.. nk kat magrib bru blik umh.. otw blik, mak sedara aku kol, ckp bapak dia (tok sedara aku r) dh tenat.. huuhu, trus ktorg g umh dia jek.. lame gak stay kt ctu, dlm kol 8.30 aku ajak adik aku blik, tp mak aku x ley nk blik, kena tgk2 kn tok sedara aku tu.. sian mak aku, tgk nur kasih x bape nk pokus.. huhuuu...
Sabtu = raye ke2... tok sedara aku yg sakit tu dh meninggal lbh krg dlm kol 2.45 am.. so, arini ktorg bz r, utk perkebumian.. kenduri.. mmg x rest..
Ahad = kazen aku bertunang.. kazen aku ni name nye lina.. tunang dia bru dpt posting polis kt sabah, tu yg trus plan nk merisik, tp bapak dia suh bertunang trus.. tu yg jd tunang koboi.. kelam kabut ktorg di wat nye.. aku r jd photographer nye..

(dalina tunangan org)

Senin = dh kena blik Puchong.. nsib bek x jem.. kalu x mau sangap aku dok drive sorg2.. huhuhu..

Begitu r xtvt di ari raye aji thn nie.. mmg letih..

k r, esok nk kije lak.. daa...

xoxo..

No comments:

Post a Comment