Tuesday, December 21, 2010

Hari-hari yang sibuk, ada hikmah dengan segala kesibukkan itu.. Aku bersyukur..

pelik, nape tetiba suke wat tajuk panjang lebar.. tah r..
nak kat semnggu kot aku x apdet blog... sibuk bebenor.. mmg kalah menteri...
Aku rase kalu orang lain, time ujung tahun r yang rilek, sebab takde job masuk.. tapi aku, ujung tahun r yg bz.. ape2 pon, aku bersyukur, sebab takde r aku ngulor, n takde r aku makan gaji bute jek.. hehhee
Dan antara hikmah yang paling besar, bile aku sibuk, aku dapat lupekan beberapa perkara yang mengusik jiwa kecil ku ini...
Ape yang mengusik jiwa??? erm, xpe r.. takmo story kat cni.. biar aku simpan leklok dalam recycle bin ati aku nie..
aku bru blik dari Penang.. bukan bercuti, sile jangan salah sangka k.. ku g kerja jugak.. pas penang g Melaka lak.. memang jalan sakan...
tp, balik bawak keje.. huhu
nanti senang2 aku upload gamba kat penang.. kat melaka tak sempat nak amik gamba..
(hunnybunnycakap: kadang-kadang hidup kite di atas, dan kadang-kadang kita di bawah.. so, bile kita berada di atas, jangan lupe untuk lihat ke bawah.. supaya kita sentiasa beringat dan bersedia untuk berada di bawah.. Hope for the best, Prepare for the worst..)

No comments:

Post a Comment