Friday, June 4, 2010

Nota Cinta...

Sallam & Hallu...

Aku sangat senang hati arini, sbb baru setel keje yang banyak, n dah boley rilek sikit.. Bos pon xdak, so, xyah r aku nak berlakon menjadi pekerja yang paling dedikasi.. hehehhe...
Dalam kesenangan aku arini, disebabkan xtaw nak wat ape, aku terbace r blog Cik Hanis pasal cite Nota Cinta yang dibawakan eksklusif untuk anda oleh Nestle Coffee-Mate..

Aku ade gak perasan iklan kat tv pasal cte nie.. mmg menarik.. dengan pelakon2 nye yang cantik+ensem.. sebelum ni penah gak terpikir nak tonton cite nie, n baru arini r aku berkesempatan... Kalu sape2 yang x berkesempatan, boley r tonton di
sini (Coffee-Mate).. N untuk pengetahu sume, cite ni ade 3 episod.. Aku dah tonton episod 1, 6hb june 2010 ni baru kuar episod 2..

Meh kite tengok thriller untuk episod 2 k..


SELAMAT MENONTON...
(p/s: bes nye kalu aku ade seseorang yang suke kat aku mcm AZMI suke kat SERI nie.. *wink*wink)

No comments:

Post a Comment