Wednesday, June 23, 2010

:.~ Walimatulurus: Naza & Nina.. ~.: pt1

Sallam... Hallu...
Lagi sekali cite pasal org kawen..
(aku ni asik wat entri org lain kawen jek, ble nak wat entri sendiri kawen nie???) huhuhuh...
Kali ni adalah majli kawen adik aku sendiri, Naza a.k.a Adik.. Adik aku kawen ngn orang Kajang jek.. So, kitorang berarak dari Sg. Ramal ke Kajang je r...
Pt 1 nye enti aku cte pasal ari akad nikah je eak.. sebab terlalu banyak gambo aku nak masukkan, so aku kena r wat entri part by part.. (kre banyak sikit entri aku..)..
Entri ni akan mengandungi banyak x banyak sangat r gambo.. so, sperti biase silelah karang cite sendiri eak...
Butiran Majlis:
Perkahwinan : Mohd Naza & Hanina
Tarikh Akad Nikah : 19/06/2010 (Sabtu)
Bertempat : Kajang
Waktu : Janji Pukol 10, tp disebabkan tok kadi lambat, pospon ke pukol 11lbh.. huhuhu
Tema Akad Nikah : Sesuci Putih..

Ni r pengantin lelaki merangkap Adik aku.. Dia ngah kol photographer yg sesat jalan.. hehehe..


Ni gambo aku n kazen2 aku yang bosan dok tunggu tok kadi x sampai2..

sesi photo gediks bersama kazen aku (Lina) dalam babyblue aku..


Kali ni sesi photo gediks disertai oleh mak aku jugak... ni kat depan surau...


Wan n Tok aku yang jugak bosan menanti... Serabut jek muke wan aku.. huhuhu..


nampak noo kazen aku (Kak De) sorang jek yang sawan bergambo taim nie.. hahaha.. kami memang FAMILY SAWAN GAMBO..


Saat Adik aku dinikahkan oleh Ayah Pengantin Pompuan sendiri.. Nebes seih.. Alhamdulillah, dengan sekali lafaz, mereka sah menjadi suami isteri...


Sesi membatalkan air sembahyang....


mak aku yang sayu melepaskan anaknye.. same gak ngn Mama (mak pengantin ponpuan) yang sebak disaat anak nye dinikahkan..


Gamba wajib maa.. Welcome to our Family NINA... (x lengkap lagi gamba nie, sbb xde family abang aku.. huhuhu)..

Tu jek cite untuk part 1, nanti aku apload lak gambo malam akad nikah tu plak.. bukan di rumah pengantin, tp di rumah persinggahan.. di mana?? tungguuuu.. (eceh, macam cte bersiri lak.. poyo tol..)
(p/s: baru aku pasan, gambo dalam entri ni byk gambo ktorang berbanding gambo pengantin.. huhuhu)

2 comments:

  1. bertambah besar family awak..:)
    tahniah kt adik awak..sori x dpt dtg..awak kawen nanti akak dtg eh..hehe

    ReplyDelete
  2. tq kak.. janji taw, saye kawen nt dtg..

    ReplyDelete