Thursday, July 22, 2010

Jiwa tertekan...

Sallam.. & Hallu...
Dah lame sangat aku x apdet kan.. even aku xde r ramai follower, n xde r ramai org baca blog aku, tp aku ttp rase bersalah sbb x apdet blog nie.. biarkan bersarang almost 3 wiks.. huuhu..ade byk menda aku nak share ngn korang, tp disebabkan terlalu sibuk + jiwa yg sedang tertekan, aku jadi xde mase + xde semangat nak apdet...
Perkara2 yang menyebabkan aku x apdet :.
1. keje yang sangat banyak, sampaikan aku xde mase pon dok kt opis, g jumpe client sana cni.. g submit sana cni.. g lipat plan kt opis org (ni r keje paling bangang aku wat.. *huh.. benci client tu!!!)
2. Ketidaksihatan aku.. aku bkn r mcm RedMummy, yg demam2 pon boley apdet.. myb sebab jiwa aku xde r kuat sgt dlm dunia blog nie.. huhuh
3. yang paling aku tertekan sekang ni, jerawat2 yang sedang bermaharajalela kt muke aku nie.. aku menci sgt!!!! siyesli, kalu org yg dah lame x jumpe aku, ayat pertama yg kuar "wey, apesal muke ko teruk sgt nie???".. tp ayat yang paling wat aku sentap n rase nak bunuh org tu time2 tu gak " Wey, ko SAGAT muke ko kt ne yg jadi teruk sgt ni!!!".. dan yg ckp camtu adelah seorg lelaki.. kalu r aku tgh x byk keje + serabut ngn keje time tu, mmg aku dh sepak terajang dah mamat nie... aku mmg bengang giler!!!! rase mcm hodoh sgt jek muke aku dia ckp cmtu... nak jek aku ckp "muke yg mcm kena sagat nie r, yg ko try tackle tp x dpt taw!!!!".. %&$&^*!!%&% punye org.. rase macam nak mencarut pon ade, tp aku kena sabar... muke mcm kena sagat sekali pon, tp perangai kena baik.. sopan.. ayu.. (geli plak tetibe..)
nak kat 3 minggu aku mengalami masalah2 di atas.. kalu bab keje, aku ley handle lg.. tp bab jerawat, aku x tau r nak wat cmne.. dh frust... letih... korang nak aku aplod gambo terkini aku ke?? ish, malu r.. nt kalu muke aku dah pulih sikit, aku aplod gambo sebelum n selepas k..
Aku akan cube apdet selarat mane.. byk gambo aku nak aplod.. ni pon, aku curi mase mengapdet.. kt meja aku ni dah mcm meja study time nak final exam dulu.. buku bersepah2, akibat dr study las minit.. tp, ni bkn keje las minit taw.. huhuhuhu
k r, bersua di lain hari.. same time, same place.. (eceh, mcm rancangan tb lak..)
adios...
(p/s: agaknye mamat begong tu ckp cmtu kat aku, sbb dia sakit ati, aku rejek dia kot.. hahahah)

No comments:

Post a Comment