Saturday, July 24, 2010

:.~ Lepaking @ Alamanda ~.:

backdated entry: 11/07/2010

SALLAM & HALLU.....
Akhirnya, berjaya gak aku n BFF aku wat gathering.. tu pon after bape kali x jadi .. n yang ni pon hampir2 x jadi gak.. sebabnya, susah sgt nak decide nak g mane.. huhuhu.. tp, Alhamdulillah, dapat gak ktorg berkumpul... Rindu sama kawan2 seuniversiti nie.. mereka r kawan2 aku yang sama2 meniru assignment, tiru kuiz, ponteng klas, g tgk wayang, lambat masuk klas dan mcm2 perkara nakal r yang ktorg lalui bersama.. kenangan zaman diploma kat uiTM mmg bes... rindu sgtt...
Pertemuan jejak kasihan ini bertempat di ALAMANDA, PUTRAJAYA.. Kitorang layan cite TWILIGHT ECLIPSE... Bes gak cte dia.. mmg layan r.. Kitorg bajet, dah awal r si SUPI tu g bli tiket, dapat r seat bes2 sket, skali dapat seat line 2nd dr dpn.. huhu.. mmg mendongak r.. bese r, dah ramai sangat yang nak tgk cte tu kan.. layan je r..
Teringat zaman2 blaja, penah sekali tu, ktorg g KLCC, sbb nak tgk wayang.. Kalu x silap aku cite antu melayu.. aku lupe r tajuknye ape.. disebabkan kitorang g wiken, mmg ramai r org.. pastu ley plak dapa seat 2nd dr dpn.. Mendongak toksah ckp r, pastu ley plak aku punye r tpranjat ble pompuan tu menjerit, sampai tercampak pop corn aku.. hahahaha.. x pasal2 org sebelah aku pon mandi pop corn.. sowi eak bang.. hehehhe... (eh, dah termasuk cite dolu2 lak..)
K r, korang layan r gamba2 kami kt bawah nie...


eceh, bajet pandai berlakon r nie.. pueh seih, aku dok menahan nak gelak taim nie...

supi sempat lentok kat bahu lenny.. taim ni, aku letak kamera kat atas wall, sbb tu dapat snap gambo sume org..

sekali lagi percubaan aku berlakon... huh, dari mata aku dah nampak berlakonnye.. (ke manakah skill lakonan aku???)


sempat kami bergambo depan cinema sebelom menonton.. time nie tunggu mak buyong g toilet..


ni r BFF aku yang setia dr diploma sampai r sekang.. rindu kamu sume..
(Supi, Aku, Fariza, Amoy..)


nampak x sape dak tembam tu.. huh!!!


amoi dah mcm giant... eksen mcm nak makan budak.. huhuhu

candid mak buyong... Supi wannabe mummy on FEB 2011, Fariza due on Nov 2010 (kalu aku x salah kire r..)


smileeee face.... hepi together...
(p/s: bile r agaknye dapat bersama2 macam nie lagi?? mayb tunggu aku jadi mak buyong lak r.. :p)

No comments:

Post a Comment