Sunday, July 25, 2010

:.~ Sempurna ~.:

Sempurna.. Perfect...
Sedang aku duduk keseorangan, aku terfikir sesuatu...
Aku selalu mencari kesempurnaan..
Tapi, aku tidaklah sempurna...
Aku selalu mencari kesempurnaan..
Sampaikan aku terlupa..
Tiada yang sempurna dalam dunia ini..
Kecuali ALLAH s.w.t..
Aku selalu mencari kesempurnaan...
Sehinggakan aku x nampak perkara yang HAMPIR sempurna di depanku..
Aku selalu mencari kesempurnaan..
Sehingga aku singkirkan yang kurang sempurna..
Aku selalu mencari kesempurnaan..
Kerana itulah sehingga kini tiada apa yang aku ketemui..
Dan kini, aku mula mencari yang sederhana..
Yang boleh menyempurnakan diri ini..
Kerana, ALLAH s.w.t menjadikan manusia untuk saling melengkapi antara satu sama lain..
Ampunkan hambamu ini, kerana khilaf dalam mencari sesuatu..


(mode: mencari.. dan terus mencari lagi...)

No comments:

Post a Comment