Monday, July 26, 2010

:.~ Bowling Tournament ~.:

Sallam & Hallu.....
Aku xbape teror men bowling, so jangan di tanye nape aku x tepek gambo aku ngah men.. hahahha.. Aku join juz untuk memeriahkan majlis jek.. hehehe.. nak score, mmg x dapat r.. hahaha..
Tournament ni opis aku yang anjurkan.. mmg dah jadi acara tahunan... cume aku jek 1st time join.. sebelom ni banyak noo hal nye.. Dah jadi kewajipan r, berPHOTGEDIKS bersama rakan2.. So, kepada yang x penah bosan, sile r melayan gambo2 kami nie eak.. boleh jugak r pilih mane yang berkenan di ati.. nak wat menantu ke, wat calon isteri ke..

kami yang awal2 lagi dah berpose2.. yang baju putih tu r champion..


belom main lagi dah berpuloh2 snap..

cantek kan.....


lepas men..

pose wajib.. bersama ila.. tahun depan dia dah xley join.. huhuhu..

(p/s: gonna miss ila.. huhuhu)

No comments:

Post a Comment