Friday, July 23, 2010

:.~ Lepaking @ Laman Budaya ~.:

backdated entry: 26/06/2010

SALLAM & HALLU....
Korang penah g Laman Budaya x? Lokasi nye berdepanan dengan Istana Budaya.. Selama ni aku tau ade teater jek kat Istana Budaya tu, x taw lak dorg ade xtvt kt Laman Budaya tu.. Biasanye xtvt yang dorang wat, performing tarian, nyanyi..
ade gak org jual2 makanan kt ctu.. kire kite ley r menonton sambil makan2 santai kt ctu..
as usual, aku malas tulis banyak, korang layan r gambo santai aku n kawan2 nie...
Santaiiii....


Ni r antara artis yang perform mlm tu.. Farina AF8... Rambut dia santek.. ai like..


nape aku pose camni??? tujuan nye adelah untuk mengCOVER jerawat di pipiku.. pandai x ai.. so, sape2 yg ade masalah jururawat cam aku, ley r tiru pose aku nie... hihihi.

Ni BFF aku... Lenny.. dia r yang ajak aku mai cni.. sebab dia kawan baik ngn BOB.. BOB AF2 tu.. ala, yang.. mesra.....


haaaaa... ni r BOB nye.. suara nye sangat lunak k...


Bwueekk....


smileeeeee........



Kazen aku (lina) yang mmg pantang dengar aku nak berjalan.. nak itotttt jek...


Rambutku dah panjang.. Haruss di ikat dong....

Thanks lenn, sbb bawak ku ke cni.... Memang santai r....
(p/s: terasa nak ajak seseorang ke cni.. agak2 dia nak ke eak??)

2 comments:

  1. akak x penah f laman budaya tu..mcm bes je eh lepak2 kt situ..bole jumpa artis lagi!hehe

    ReplyDelete
  2. bes kak.. santai jek.. sambil tgk artis2 perform.. tp, xde r artis yg fofular2 sgt.. sekadar nak lepak2 santai, ok jek.. kalu dtg KL ley r ajak hasbi dating kt laman budaya ni k..

    ReplyDelete