Friday, July 23, 2010

:.~ Walimatulurus : Nina & Naza ~.: Part 3

backdated entry: 04/07/2010

SALLAM & HALLU.......
Nie entry majlis adik aku lg.. tp belah family kami lak.. sile jangan jemu tengok gamba bukan pengantin dalam entri ni k.. hehehe.. sebab nak tunggu aku jadi pengantin lambat lagi, so, yg ado gambo kat majlis org len je r.. :p
Tema kat kampung kami ialah merah putih... aku nyer baju sedondon ngn mak aku, tp yang aku bengang baju nie sempit, sbb tailor tu salah amik ukuran.. (tp x taw r kalu aku dah ter-xtra gemok.. huhuhu)
ape di tunggu lagi.. layan je r gamba kt bawah nie...

gamba wajib 1: aku, kak de n lina..

gamba wajib 2: ide, lina, kak de, aku n baby...

gamba wajib 3: posing baik bersama pinggan.. gadis pinggan..


gamba paling wajib : gamba pengantin di persandingan..
(korang perasan x, pengantin xde alas tangan.. sbb tu gamba adik aku cam klako jek.. hehehe..)



gamba x bape nak wajib : kak de n lina.. huhuhu.. kazenku yg gediks gambo.. :p


tamat r cite pasal majlis adik aku.. nantikan gamba majlis aku lak eak.. :p

(p/s: usah ditanye bile majlis ku.. hukhuk..)

No comments:

Post a Comment