Wednesday, September 29, 2010

:.~ Naik Bas ~.:

(bas sekadar hiasan... tq encet gugel..)

Penah x korang tunggu bas, tp korang biarkan bas tu lalu depan korang??
or, penah x korang dah naik bas tu, pastu korang turun sebelum sempat sampai destinasi..
atau, pernah tak korang terpaksa turun bas tu sebab bas tu x nak hantar korang ke destinasi yang korang nak g (kire salah naik bas r..)..

Aku dah banyak kali lepaskan bas lalu depan aku..
aku pun dah banyak kali turun bas sebelum sampai destinasi..
aku pon dah selalu salah naik bas.. huhuh
n sekarang aku masih tunggu bas lain.. x sampai2.. huhuhu...

camne nak tau kalu bas yang kite naik tu boley bawak kite ke destinasi yang betul??
Aku xde r demand nak bas yang 2 tingkat ke,
yang ade layanan VVIP ke,
cukup r sekadar bas tu ade air cond, enjin yg tip-top, n yang paling penting boley bawa aku ke destinasi yang aku nak..
susah sangat ke???

mane r bas ni, x sampai2... eh, patut r xde bas, atas gunung rupenye.. huhuhu...

(hunnybunny cakap: dalam banyak2 bas, bas ape ade 2 tayar????)

7 comments:

  1. jawapan dia basikal..hehehehe...

    ape kate xyah tunggu bas..ape kate biar bas tu yg dtg..

    boley gitu?
    :)

    ReplyDelete
  2. jawapan yg btol.. adiahnye, naik bas free selama setahun. (sile collect adiah kt kaunter rapid kl eak.. hehehe)

    sebelum bas tu datang nak watpe eak? x yah tgu kt bas stand eak?

    ReplyDelete
  3. cehhhh...teka teki skolah rendah daa anie...beskal la jawap dia hehe (ngan riaknyee)

    whoaa...entry nih very deep in meaning yer..
    kin sebenanye ko sdri yang blum sedia nak naik bus

    ReplyDelete
  4. ye kot ann.. camne nak bersedia, asik bas mini jek yg lalu.. huhuhu.. bas mini xde ekon.. *sigh..

    ReplyDelete
  5. haa...ni lg 1...adekah ko terlalu memilih bus??(adekah aku pon sama???)..adekah ko nak bus double decker???adekah aku akan naik bus lg pas syok mendrive kete comelku??? adekah??...adekah??**okeh nak stat sewel sila abaikan komen ni

    ReplyDelete
  6. An: hahahha.. aku x mo bas dabel decker, sakit oo kalu eksiden.. ko mmg sewel.. hahahah

    ReplyDelete
  7. dlm hidup ni xde jaminan yg pilihan kita tu betul..apa yg kita bole buat..hanya berdoa semoga apa yg kita pilih itu adalah yg terbaik utk kita..:)

    btw, teka teki tu, wany pun bole jawab kot..hehe

    ReplyDelete