Sunday, October 10, 2010

:.~ Lebaran 2010 ~.:

Salam.... & Hallu....

Orang lain dah basi cite pasal raye, aku baru nak kuarkan cite pasal raya kan..
kalu korang nak layan cite nie, layan r.. tp, terus terang aku cakap awal2, entri ni mengadungi gambo sahaja.. sbb aku x reti nak bercerita panjang lebar..
orang cakap, gamba boley menceritakan segalanya kan..

so, layan....


mak n abah di pagi raye... abah ku mmg x bape nak reti bgambo.. ni pon paksa rela... :p

mak memulakan sesi salam bersalaman.. awal2 aku dah nekad x mo nanges..

di sebabkan abg aku xde, so aku r org kedua bersalam-salaman.. hoyeh, aku berjaya tak menitiskan air mata di pagi syawal.. hehehe



turn adik aku lak.. yg x bes nye, time adik aku bersalaman, mak aku beria nangis.. aduh, aku dh r xley tgk mak aku nanges, terjatuh jua air mata ku di pagi syawal.. ni sme adik aku nyer pasal r, sbb dia byk dosa ngn mak aku kot, sbb tu mak aku nanges.. hahhaha..
(adakah ini bermakna aku anak yg baik..)


abang aku balik pas smyg raye, dia sampai ktorg trus g umah atuk.. ni abang n anak nye.. ADAM....


mak ku bersama cucu2nya...

adam n his mummy.. kak ida..


setelah puas menghabiskan makanan kat umah tok, n mendapat duit raye.. maka, berangkat r kami ke rumah mak ngah lak...


begini r keadaan setelah kekenyangan melantak di umah mak ngah...


kaum lelaki hanya bersinggah di luar sahaja.. seswai utk perokok..


di hari raya ke-2, famili MIL adik ku telah datang bersama wife adik ku.. NINA..
di atas merupakan Syahrul n Adam.. yang meriuhkan umah kami di ari raya... sonok rupenye ade budak2 ramai kt umah di ari raya...


di malam ari, kami telah mendodol... ikotkan xtvt ni sebelum raya, tp d sbb kan xde org nak tolong kaco, so kena r wat di malam raye..


selain tu kami pon wat BBQ.. syok sgt... plus kenyang giler...
disebabkan cuti raye terlalu pendek (abg n SIL family, ahad dah blik), so x byk r cte yg bes di ari raye.. mak aku pon, raye ke-4 dh keje.. x syok r.. tp bersyukur sbb dapat celeb raye tahun nie..
tahun depan lagi bes, sbb adam dah dapat kawan.. My SIL pregnant.. Alhamdulillah...
Tu jek cte raye, nt kalu rajin, aku apdet lak cte open hos.. tahun ni raye meriah sbb byk open hos jek.. makan free, sape x suke kan... hehehhe
(honeybunny cakap: sowi, entri ni dibuat sambil menonton Persandingan Kayangan Datuk SM & Dr. Harlina.. sbb tu ayat lintang pukang n ringkas.. hehehe)



No comments:

Post a Comment