Thursday, October 14, 2010

:. ~Cerita Basi 2 ~.:


Cerita basi lagi.. Sile jangan bosan k.. hehehhe...

Open Opis..

Bulan syawal ritu memang banyak open house.. tahun ni julung2 kalinye setelah 3 tahun aku keje kt opis nie, ade gaj jamuan raye besar-besaran.. kali ni, siap amik 4 khemah, n menjemput jiran2 opis berdekatan... Macam biase, sile layan gamba2 di bawah..


Ini r bos aku, Dr.Khoo.. sebelah tu assistant dia yang baru blik dr Aussie.. futher study katenye..

Anak dara + Mak dara... Geng2 ni mmg pantang kalu ade kamera, sume pakat menggedikkn diri.... hehehe..


Antara makanan yang dihidangkan.. roti Jala..



Soto.. aku amik gambo ni sbb ade begedil.. my favy.. nyum...nyum...
Open House Ina..
Opismet pon ade gak wat open house.. Ina.. Even dia dok sorg (hubby dia kije di perantauan), plus preggy lak... Rajin dia wat open house.. Tapi kire dia bernasib baik, sbb Mak Su dia datang rescue.. hehhee.. BTW, Mak Su masak mmg sedap...
Puan tanah kedaung + Puan Rumah Terbuka...


team Photogediks... Aww.... (sile abaikan tangan aku yg dah montel tu.. menci!!!)


Kumbang yang selalu menyempit di celah2 bunga...
Open House Shaha...
Ni lagi sorang mak buyung yang wat open house tahun nie.. Ngah sarat2 pon larat lagi masak.. Thanks yaa Shaha...

Muke aku yang keletihan, ni umah ke-3 dalam 1 hari... x larat dah mak noks... huh..
Tak banyak gamba untuk Open House umah Shaha nie, sbb aku x bawak camera.. ni pon tumpang kamera sape tah.. huhuhu..
K, tamat cerita basi 2 ni.. Aku utang lagi satu entri basi.. huhuhu.. nak tau ape... Tunggguuuu...
(hunnybunny cakap: terlalu banyak cerita, sampai tak tau nak cite ape...)



No comments:

Post a Comment