Wednesday, May 5, 2010

:. ~ Aku Sangat Gembira ~.:



Sallam... & Hallu...
Lama sudah aku x apdet blog nie (lame ke?) hahahaha... Kali ni aku nak kabarkan pada semua yang aku tersangatlah hepi... rase sejak detik itu, aku senyum tanpa henti.. hihihii.. korang nak tau sbb ape???
Sile lihat gamba di bawah...
*
*
*
*
*
*

Haa... Korang nampak tu?? Zahiril Adzim (ZA) reply aku nye wall post.. syok giler... hahahaha.. aku mmg minat ZA sejak aku kenal dia dalam KAMI.. Then memang aku x penah mis cite2 dia.. Paling aku suke watak Redzuan dalam GHOST 2.. Dia mmg berjaya r bawak watak tu..
Kalu korang x nampak ape yg dia tulis..
anie ahmad : Hye ZA, I saw u las nite @ Danau Kota... Dengan sapa yaa??? Hehehehe..
Zahiril Adzim : ouh really?? Dgn kawan-kawan.. :o
Hahahaha.. mesti korang ckp aku poyokan.. lantak p r, yg penting aku mmg hepi sgt even dia juz reply 5 words jek.. hahahahaha..
Aku mmg dh jatuh cinta dengan ZA.. Oleh kerana dh terlalu angau dengan dia, sume pasal dia aku cari.. hehehhe.. so, aku terjumpe r Vclip nie kt Utube.. kre nye, bkn aku sorg r yg obses dengan ZA nie..




kalu korang pon minat dia, korang ley r bace blog dia kat cni.. Aku suke bace blog dia, sbb penulisan dia dh mmg menggambarkan yang dia orang seni.. Aku pon org seni tau.. Seni teater taim diploma pt2.. :p
(p/s: aku mmg jatuh cinta dengan dia.. jatuh cinta dengan bakat dia.. mmg bes.. kalu aku diberi peluang berlakon teater, aku nak berlakon dengan dia...)

2 comments:

  1. Ngorat dia cepat! :D

    kalo ada rezeki leh dpt kawen ngn artis..kekeke

    (kalaulah duta ada fesbuk..dan dia jwb msg akak mcm tu jugak..satu hari la senyumm smpai ke telinga..hasbi pun akak x peduli..haha)

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. saye kan semut jek.. dia gajah kak oit.. huhuhuhu.. kawen ngn dia?? saye akn wat majlis kt dewan jubli Raub.. mcm kak ZZ.. aww..

    ReplyDelete