Saturday, May 15, 2010

:.~ Hadiah Untuk Ibu ~.:


Sallam & Hallu...

Arini aku n kazenku (Lina) telah berjalan2 cari pasal di IOI Mall.. Tujuan utama ade r untuk mencari adiah sempena besday mak aku (7th July) n mother's day ritu.. seperti yg telah aku gembar gemburkan di FB yg mak aku request Camera.. so, setelah pusing2 kt ioi tu, dpt r kamera yang mencapai spesifikasi bajet aku.. hehhehe...
*Drumroll*.... Jeng..jeng...
*
*
*
*
Nikon untuk ibu ku... Comei x? Pink kaler..




ni r anak Ibu yang telah merasmikan kamera ibunya.. hehehhehe..
Cantek x anak ibu nie??? *wink*Wink*


Ni r kazen ku, merangkap anak buah ibuku yang sanggup menemankan ku... pos gile sakan bergambar ngn kamera ibuku.. hahahha..

Sile amik perhatian, ini bukan entri menunjuk2.. sekadar berkongsi ape xtvt ku.. hehehhe.. lgpon xtaw r nak wat entri ape lagi..

k r, nanti aku amik gambo mak aku yg gumbira menerima adiah nie.. (gumbira ke??)

daaa.. Selamat berhujung minggu...




5 comments:

  1. mestilah mak akan gembira walaupun pemberian tu sekecil kuman.. yang penting anak dia ingatkan emak dia..

    ReplyDelete
  2. comelnya....baper weh?

    ReplyDelete
  3. kak ratu: tu r kn.. terharu ble mak ckp "semua tu x penting, yg penting ingatan anak mak kt mak" huhuhu.. sedey.. lpe nak wish kt akk "selamat hari ibu jugak.."
    Aya: 3 rat jek.. heheheh

    ReplyDelete
  4. so sweet bagi mak kamera..warna pink pulak tu..hehe..kalo akak jadi mak awak hepi gile rasa..:D

    ReplyDelete
  5. hahahaha.. akak kan mmg dh jadi 'mak' saya.. hahahaha.. eh, silap.. akk kan dah mmg mcm 'mak-mak' ngn saya.. hehehehe..

    ReplyDelete