Friday, May 14, 2010

:.~ Hujan Bunga Di Kuala Lumpur.. ~.:

aku suke lagu nie.. aku suke Zahiril Adzim (ZA) dalam vclip nie.. ZA sangat sweet.. dengan berbaju putih.. bawak bunga.. ade x laki2 cmni kt reality ni?? erm.. dalam mimpi kot eak..
esok aku nak try r bli paper, kot2 ade brite kaji cuaca ckp aku jatuh cinta kot..
ape2 pon mari layan Anna raffali n ZA dlm Vclip HBKL niee..



Ramalan kaji cuaca kata

aku kan jatuh cinta

tapi tak pula beritahu dengan siapa.

Lalu hari ini ku berlari mencari-cari

si dia yang bakal miliki hati ini.

Mungkin dia ada disitu,

tersenyum padaku,

namun malu-malu.

Hujan bunga di Kuala Lumpur

kini sudah tiada masa

untuk mencari payung

berteduh kita bawah surat khabar

lalu terbaca berita kata

hujan ini tak akan reda.

Ikut rasa ingin sahaja

aku hampirinya

tapi ku takut apa pula kata semua.

Bukan senang untukku meluangkan masa ini

sekadar peluang mengisi

ruang kosong hati.

Mungkin dia ada disitu,

tersenyum padaku,

namun malu-malu.

Hujan bunga di Kuala Lumpur

kini sudah tiada masa

untuk mencari payung

berteduh kita bawah surat khabar

lalu terbaca berita kata

hujan ini tak akan reda.

Lagu dan lirik oleh Ana Raffali (© 2007 anaraffali muzik ent.)

No comments:

Post a Comment